dinsdag 19 maart 2013

Hi xD

Halloo lezers :D x


Vandaag hadden we 2 toetsen , Getallenkennis en Taalschat . Het viel nog wel mee :) .
Tijdens de middag , in de eetzaal moest ik heel hard lachen door Merve en Kerem . Iedereen keek naar ons maar ik kon er niks aandoen want 'k had de slappe lach-aanval , heb ik wel vaker . Tijdens de namiddag hadden we zoals altijd juffrouw Silke , we moesten liedjes luisteren en daar een passende voorwerp, een mannetje of een lijn tekenen volgens de ritme . 

Groetjeeeeess Zehra x

3 opmerkingen:

  1. Jha Zehra das waar ma da was grappig toen iedereen naar ons keek ma da was dankzij Kerem natuurlijk en ik en Zehra we konden ons soep niet doorsliken en ons water!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'T was geweldig haha ik kreeg buik pijn van het lachen!!!

    BeantwoordenVerwijderen