zaterdag 23 maart 2013

Happy Bday voor Mij en mijn vriendinnen !x

Halloooo klas !

Eergisteren , op de 22e maart was ik jarig , en was er ook tegelijk het slaapfeestje van Myrthe.  Het was heel fijn we gingen om 18.00uur een film kijken in de Kinepolis met onze PYJAMA en onze TEDDYBEER(ik had Bumba als teddybeer en iedereen keek mij aan :D) We hadden een Romantieke Komedi gekeken die was heel grappig! Tijdens de nacht hebben Kyana en Chanel bijna niet geslapen , ze waren de hele tijd aan het tetteren . Hahah :) .

De volgende dag was het het feestje van Annelie , die vond ik ook super fijn we gingen ook naar de film toen. Het was een super spannende film , maar ik weet zijn naam niet meer :D.Mijn eigen verjaardag is nog niet gevierd :( , geen tijd gehad . Maar ik doe het volgende weer misschien :)

Hier zijn nog enkele foto's van Myrthe haar feestje :





Hier zijn nog enkele foto's van Annelie haar feestje : 






Groetjes Zehraaaa..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten