vrijdag 13 januari 2012

Sneeuwklassen !!

Na 3 uur vertrekken we !!
Naar sneeuwklassen !!
Mijn mama is heel verdrietig !!
Maar zij zegt altijd: ,, Geniet van uw vakantie !! ,,
Zij heeft wel gelijk maar ik ga mijn mama en papa en ook mijn broer heel veel missen !!
Maar van de foto's zie je al dat het fijn gaat worden!!
Alles zou wel leuk zijn maar iedereen zegt dat de eten daar niet lekker is !!
Maar mijn mama zegt iedereen heeft een andere smaak maar ja !!
Daag !!
Het gaat heel leuk zijn !!
Ik wou maar dar iedereen kon komen daag !!

( p.s. ik wil maar dar ik met Asya in de bus zit, in de zelfde kamer ben en dat we in dezelfde groep zijn want eigenlijk heb ik alleen Asya bij sneeuwklassen. Alee ik heb veel vrienden en zo maar die komen allemaal niet mee dus daag !! ))))

GROETJES DILAY !!

2 opmerkingen: