vrijdag 13 januari 2012

ongeluk

Hallo iedereen ik wens iedereen een toffe vakantie in Kaprun.
Ik ben Humeyra en ik zal jullie vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt !!
We hebben vandaag iets meegemaakt normaal gezien gingen we pizza eten voor het ontbijt.  Maar mijn mama ging naar de kelder voor meel te nemen. En mijn papa was gaan werken. Mijn broer zat tv te kijken en ik en mijn zusje waren naar boven gegaan. Toen gingen we terug naar beneden voor te kijken of mijn mama terug is gekomen. Maar mijn mama ging nog nieuw naar beneden en zag niet waar ze traptte en ze viel tot aan beneden. Ik en mijn zusje waren aan het gillen van schok en mijn broer ging naar de  kelder kijken naar mijn mama. Mijn mama kon niet bewegen ze is heel moeilijk naar boven gekomen. Mijn broer heeft al een halve rijbewijs(gelukkig ook). Toen mijn mama en broer naar het spoed gingen kreeg mama moeilijk lucht naar binnen. En mijn zusje en ik waren een hele tijd aan het huilen van schok. En nu wachten we tot dat mijn papa is gekomen en dat hij dat weet. Mijn mama zei vertel het niet naar jou papa of anders wordt hij ongerust.

Toch nog een toffe vakantie. Daaaaag!!! (eigenlijk ben ik niet zo blij maar ongerust!)

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat jullie een toffe vakantie hebben en ik hoop ook dat niemand moet overgeven in de bus. Veel plezier humeyra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is de grootste fout wat ik in mijn hele leven heb gezien `PITTZA i.p.v pizza.Wie heeft deze tekst eigenlijk geschreven Groetjes en fijne sneeuwklassen Erdem

    BeantwoordenVerwijderen