donderdag 13 februari 2014

Juf Lara!


Hallo!

Vandaag was er iemand gekomen die een stage ging doen. Haar naam was Lara. We moesten eerst kenmerken van ons zelf opschrijven en dan las ze het voor. Wie het wist over wie het ging stak zijn hand op! Ik had op mijn kaartje geschreven; blond haar, houd van dingen met de bal, 1m 54 com,...! Dit was heel leuk! Daarna hadden we een soort van bingo gedaan. Er stonden 15 vakjes met zinnen in. Bv. Ben je goed in Frans? Je moest dan op zoek naar iemand in de klas die er goed in was. Als je er 10 had moest je bingo roepen! Bij de laatste opdracht moest je een lijstje maken wat je allemaal nog wilt doen voor je dood gaat. Ik wist eerst niets, maar nu weet ik wel iets! Ik wil van een berg springen met een parachute en dan naar beneden skiƫn! Dit had ik gezien op Sneeuwklassen. Ik vond het heel leuk!

Groetjes Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten