maandag 27 januari 2014

Ski-complex

Hey klas !
Dit is het liedje dat we moesten zingen!

Ik heb toch zo iets geks, ik heb een ski-complex
Als ik die berg zie, dan denk ik pot-vol-drie
Hoe moet die ski nu staan, om door die bocht te gaan?
Maar onze moni skiet voor, ik volg hetzelfde spoor.

Strofe 1:
De reis was lang en zwaar, dat worden wij gewaar.
De spieren stram en stijf, ‘k weet met mezelf geen blijf.
Maar eens in’t Lammertal, begint ons skiverhaal.
Als wij ons best maar doen, is iedereen kampioen.
...........

Strofe 2:
Ik doe mijn skipak aan, ga op mijn latten staan.
Elke dag skiplezier, want daarom zijn we hier.
Ook de après-ski is fijn, voor jong, oud, groot en klein.
We zwoegen, zetten door en zingen weer in koor.

Strofe 3:
Frau Kräft kocht sehr guht, Sie weist wie est must.
Njam, njam, njam, njam, njam, njam, njam, njam, njamjamjamjam.
Het is hier knus en fijn, met vrienden samen zijn.
En is er soms verdriet, dan zingen wij dit lied. 

2 opmerkingen: