maandag 2 september 2013

Het nieuwe schooljaar is begonnen!
Weer aan het werk.

mirthe

3 opmerkingen:

  1. Is waar Mirthe
    Groetjes Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey nieuwe 6b'ers, ik zat vorig jaar in deze klas. Maar nu zit ik in een nieuwe school. Mijn boekentas is nu al boemvol. Mijn nieuwe leerkracht heet Mevr. Knaepers. 6b was het leukste klas ever! Ik hoop dat het ook zo wordt voor jullie. Groetjes voor iedereen en ook voor meester Paul xxx. Rumeysa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey nieuwe 6b'ers zoals Rumeysa zei. IK zat toevallig vorig jaar ook in klas 6b.Vandaag was weer een nieuw begin in het middelbaar.
    Ik kende daar niemand maar heb veel vrienden en vriendinnen gemaakt.
    Ik heb nu ook een fantastische klas!!!
    Maar 6b was beter natuurlijk!!!!
    ..... groetjes aan de hele klas en meester Paul . Groetjes Siham

    BeantwoordenVerwijderen