vrijdag 28 juni 2013

Vaarwel...SBS

HeyyHeyyyyyyyyy,

vandaag was het de laatste schooldag met veel tranen:(
's Morgens hebben we een feestje gehouden in de klas, met lichtjes en muziek en eten en drank dat was allemaal heeeeeeeeeeeeeel fijn!! Daarna was het speeltijd, vele lieten namen op zijn/haar T-shirt schrijven, ik ook :p ... Ik, Hanne en Marjolijn hadden een filmpje gemaakt speciaal voor onze klas waar wij heel veel op hebben geweend, omdat we onze klas zo hard gingen missen!!!! We hebben ook een ijsje gegeten, dat ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker was natuurlijk!! Nu ben ik er bijna .. . De laatste uurtjes van ons gingen voorbij met heel veel tranen, we moesten over de rode loper, iedereen zong voor ons en zo gingen we naar buiten .. pakten onze fiets en gingen ervandoor...Meteen na school ging ik iets eten met mijn vrienden, nu ben ik thuis en mis iedereen nu al !!!!! Ik wens iedereen dan toch HEEEEL VEEEEL succes voor volgende schooljaar, met nieuwe vrienden en vriendinnen, en een prettige vakantie met hopelijk VEEL zon ! 
Ik zal NIEMAND vergeten, 6B, ik hou van jullie, jullie zitten voor ALTIJD in mijn HART <333333


Groetjes, Zehra xxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten