dinsdag 14 februari 2012

vandaag!

Hallo meester;
we hebben vandaag geknutseld.We hebben een schatkaart gemaakt.We moetsen oploskoffie meenemen als we er één hadden.We hebben daarna een a-4 blad een beetsje natgemaakt en daarna hebben we er oploskogffie opgedaan en moetsen we dat overal op ons blad koffie doen. En daarna als het droogde moesten we er onze eigen kaart op tekennen met doodskopgezichtjes,bootjes,bergen,schat,... .En daarna gaan we het frommelen en dan is het een kaartje van heel vroeger.
We hebben de toetsen van w.o. al mee de toetsen waren heel goed+we hebben de toets van spelling ook mee naar huis gekregen die waren ook goed,En als laatste hebben wij de toets van frans mee naar huisgekregen die waren ook goed dacht ik. De klasgemiddelden van de toetsen weet ik niet meer maar ze waren wel goed!
HUMEYRA
                                   veel beterschap meester we missen je nogaltijd!

4 opmerkingen:

  1. Dag Humeyra,

    Fijn dat jullie het zo goed doen.
    Ondertussen gaat het al wat beter met mijn knie en ik hoop dat ik na de vakantie kan terugkomen.
    Groetjes,

    meester Paul

    BeantwoordenVerwijderen