dinsdag 27 december 2011

slechtste vakantie ooit!!!

Hallo, iedereen
Ik ben Humeyra ik ben onder de kerstvakantie naar de Ardennen geweest. Het was daar erg leuk maar spijtig genoeg bleven we daar maar 4 nachten. Er was ook veel dingen gebeurd die niet leuk waren,en ik zal ze vlug eens vertellen.

DAG 1-We wouden even spelen in een parkje. Er waren kleine kinderen die frans spreekden tegen ons, en we begreppen  sommige woorden niet. Ik zei in het Frans:,, Ik spreek geen Frans''!. En daarna begonnen ze ons uit te schelden in het Frans. Maar we negeerden de kinderen. En na een min. op twee wouden we uit het parkje. En we zochten onze schoenen maar onze schoenen stonden er niet meer. De kinderen hadden onze schoenen verstopt en we zochten een lange tijd. Onze ouders kwamen en zeiden:,, Wat is er''? En we vertelden alles van het begin. En we zochten met onze ouders onze schoenen en we vonden mijn schoenen op de trappen , en we vonden de schoenen van mijn zus in de café.
DAG 2-  We gingde naar de café om wat iets te drinken. Onderweg hoorden we de brandweerauto's. Plots hoorden we ook de ambulance.Na een min. of twee hoorden we ook nog politiewagens. En we keekden waar ze naar toe gingden. Ze gingden naar een huisje die in brand stond het was wel heelemaal verbrandt. Gelukkig was niemand gewond maar de bewoners van die huis waren erg aan het huilen en te schreeuwen.

DAG 3- We waren aan het zwemmen met mijn broer,zus en neef. Ik was gewoon aan het zwemmen hallemaal achter, daar was het ook diep. Mijn broer kwam stiekemd met mijn neef naar mij gezwommen.
Maar ik merkdde dat niet. Ik zwom maar door. Plots kietelden ze mij onder mijn voet. Ik moest heel hard lachen totdat ik verdronk. Na een halfuur zwom ik weer. en mijn broer die stak miçjn hoofd onder het water en ik wou mijn mond open doen maar ik kreeg water binnen zo was dat 3x gebeurd. En ik kreeg ook water langs mijn neus binnen dat was 5x gebeurd.

DAG 4- Er was een vrouw de lobby aangelopen. Ze was erg geschrokken. Toen verteldde ze alles aan de meneer die aan de lobby stond.Ze zei:,, Mijn buur heeft mij gekild.Ik weet niet waarom dat hij dat heeft gedaan. Help mij a.u.b.,,! De meneer vroeg welke nummer dat de man woonde het was iets met een 563. Ze gingen naar de buur met de politie. Ze waren weer aan het schreeuwen tegen elkaar. De polietie zei:,, Waarom heb je zoo iets gedaan,,? de man zei:,, Ik had haar verwittigd met haar hond. De hond schreeuwd 24 uur. Ik kom hier relexen en nu word ik gestoord door mijn buur. En daarna doet ze de muziek op op max. . Ik krijg ook wel erg hoofrdpijn van. En daarna zei de polietie,, Dus jij hebt ook gelijk want jij hebt hen verwittigd,,? De man zei:,, Ja, ik heb hen verwittigd''. De politie nam hen mee en ging weg.
We zijn ook naar de allerlangste ondergrondste bootocht ter wereld geweest hat noemt de  GROTTES DE RAMOUCHAMPS het was daar erg leuk. Daaaaaaaaaaag nog een fijne en een prettige nieuwjaar!!!
(ps: IK BEN NIET GAAN SKIEN)

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hümeyra je hebt elke dag iets stom beleefd en rare dingen. Als er iets leuk is vertel het dan nu ik wil ook wel weten wat voor leuke dingen je hebt gedaan =D !! XXX Dilay !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oke ik zal vlug vertellen wat ik leuks heb beleefd.

    de eerste dag- was eigenlijk niks leuks want we kwamen daar rond 11 uur en toen was alles gesloten.
    de tweede dag- zijn we gaan zwemmen en we zijn gaan bowlen en onze bar was in de war.
    de derde dag-zijn we pizza gaan eten en de meneer begreep ons moeilijk wat we willen eten. Maar we zijn toch overeen gekomen.
    de vierde dag- zoals ik zei we zijn naar de allerlangste ondergrondste boottocht ter wereld geweest. het noemt de GROTTES VAN RAMOUCHAMPS. we moesten vaak naar voren bukken want het was een beestje te smal en er waren ook veel trappen daaaaaag tot morgen dilay en de rest van de klas tot na de vakantie hopenlijk!!!!

    humeyraxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ocharme toch ... !
    Geniet dan nu nog maar van je vakantie :)

    xx Birne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sorry dat het een lange tekst is maar ik had veel te vertellen daaaag!!!!! humeyra !!!!!
    :-) :-( :-) :-( :-) :-( :-) :-(

    BeantwoordenVerwijderen