donderdag 10 november 2011

schildpadjes

Hallo iedereen ik ben HUMEYRA. Ik heb als huisdieren 2 schildpadjes.Ik wil jullie iets vertelen wat ik heb meegemaakt!!! Ik was les aan het leren en langs mij stonden mijn schildpadjes die waren aan het zwemmen. plots zat er in de bak van de schildpadjes een dikke vette vlieg  en die zat in het water die probeerde uit het water te komen maar dat ging niet meer.Wat denken jullie hoe mijn domme  schildpadjes hebben gereageerd.En mijn schildpad heeft natuurlijk de vlieg opgegeten.Ik kon niet meer kijken en ben gevlucht naar beneden. En heb pas na een uur terug naar boven kunnnen gaan en mijn boeken waaren ook nog op mijn bureau gebleven. En nu zijn mijn schildpadjes MOORDENAARS. DAAAAAAG.

2 opmerkingen:

  1. Wat een moordenaars zeg !!
    Je moet die vanaf nu nietmeer eten geven !!
    Want die vermoorden al dieren !!


    XD Dilay !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je echt he,
    maar dan gaan die wel dood

    BeantwoordenVerwijderen